Dr. Oetker – Zulu Awards Aktivering

Kunde:   Dr. Oetker

Deltagende:  2.000 personer

Lokation:   Gamle Metro

Koncept:   Årets ZULU Awards (2015) holdes i de gamle ”frække” Metro lokaler. Med alle billetter udsolgt var ZULU Awards som altid en succes. Årets hovedsponsor var Dr. Oetker, et populært dagligvarer brand. Deres seneste lansering er Pizzaburgeren som hurtigt blev populær bland mænd. For at skabe endnu mere opmærksomhed om Pizzaburgeren ville Dr. Oetker holde en aktivering fra at dørene åbnedes indtil Metro til det at ZULU Awards startede.

Brandvenue fik i opgave at bygge op et univers som afspejles Pizzaburger reklamerne og samtidigt aktiverer publikum på en sjov og nem måde. Derfor blev det bygget op tre styk drengerøvs værelser, hvor publikum kunne udfordre hinanden i gaffel-dart. Den der fik flest point i vennegruppen vandt en varm, nybagt Pizzaburger. Køen var lang da der var mange som ville se hvor gode de var til at kaste gafler. I 2,5 time kæmpede publikum mod sine kammerater og få den fine præmie. Mange Pizzaburger blev uddelt og timerne gik hurtigt lige indtil ZULU Award startede. Det blev en rigtigt fin aften både for Dr.Oetker, publikum, kunstnerne og ZULU Awards.